Квартальні календарі на 2017 рік

Квартальні календарі на 2017 рік: займіться саморекламою!

Квартальні календарі на 2017 рік

Найбільш поширеними варіантами календарів для підприємств, установ і фірм є квартальні. Офіси, ресепшени, прийомні і бухгалтерії складно уявити без таких корпоративних прикрас. Мета такого поліграфічного виробу – демонстрація трьох робочих місяців відразу.

Тобто, при необхідності, ви можете побачити минулий звітний період та спланувати майбутні зустрічі. Завдяки квартальним видам календарів, можна призначати дати і чітко відслідковувати робочі процеси.

Переваги квартальних календарів

Багатофункціональні вироби мають відмінні риси:

• Розташування рекламного блоку на рівні очей.

• Можливість візуальної розбивки інформації на кілька блоків.

• Оригінальність і унікальність дизайну.

• Доступна ціна реклами для корпорації або бренду.

Таке дивне поєднання функціональності з рекламою торгової марки при мінімальних витратах є справжньою знахідкою.

Друкарня LovePrint пропонує виготовлення календарів на замовлення квартального типу на 2017 рік за вигідною вартостю.

Втілення польоту думки на папері

Подбайте про це заздалегідь, щоб не потрапити в друковану «пробку» напередодні новорічних свят. У цей період послуги можуть обійтися вдвічі дорожче, а чекати виконання замовлення доведеться довше. Оптимальний період замовлення квартального календаря – з серпня по жовтень, інакше доведеться оформляти виготовлення в терміновому порядку.

При розробці квартального календаря слід розмістити таку інформацію про компанію:

1. Сфера діяльності.

2. Контакти.

3. Слоган.

4. Назва.

Перераховувати всі надані послуги немає необхідності. Добре підібрати відповідну ілюстрацію, яка пов’язана з діяльністю фірми або абстрактну картинку. Невдалий вибір – прив’язка до свята або пори року. Сніговий календар або новорічні іграшки будуть виглядати безглуздо вже в березні.

Стандартними видами компонування квартальних календарів є:

• Відсутність рекламних полів.

• Одне рекламне поле під календарної сіткою.

• Три поля з рекламною інформацією під кожним з блоків.

Якщо відсутні рекламні поля, то значить підкладка одного розміру з блоком. Інформація в такому випадку буде розміщуватися тільки в верхньому постері. Настінний вид календаря складається з шапки, однією або трьох підкладок з розташуванням відривних календарних блоків.

Додаткові аксесуари – металева пружина для кріплення, кільце-пікколо для підвішування на стіну і курсор для виділення дати. Для збільшення обсягу рекламної смуги, можна виконати ширину підкладки більше, ніж календарний блок.

Можливими варіантами постпечатной обробки стануть обрізка кутів, тиснення, ламінування. Досягти максимального наближення дизайну календаря до корпоративного логотипу можна за допомогою підбору спеціального сорту паперу і колірної гами.

Досвідчені фахівці порекомендують підходящу сировину для виготовлення квартального календаря і відслідкують процес створення від початку і до кінця.

Автор новини: Попова Татьяна