Дизайн-студія

Упаковка Упаковка картонна Картонна упаковка

У сучасному переповненому світі, дуже важливо розробити трендовий рекламний макет.

Поліграфія (і подальша друк будь-друкарською продукції), будь то упаковка , етикетка, листівка ПОВИННА бути максимально інформативною, читабельною і “смачно”.

Упаковка Упаковка Упаковка из картона

Дизайнери LovePrint з багаторічним досвідом роботи створять для Вас ідеальний макет поліграфії, який буде:

– лаконічним

– простим

– яскравим

– соковитим

– читабельним

– привабливим

– “виділяється” серед інших

ГОЛОВНА МЕТА БУДЕ ВИКОНАНО – ВАШ ПРОДУКТ ЗАХОЧУТЬ КУПИТИ, ВАШОЇ ПОСЛУГОЮ ЗАХОЧУТЬ СКОРИСТАТИСЯ.

Переконайтеся самі, в даній статті надані роботи дизайнерів друкарні LovePrint

Упаковка Упаковка Упаковка из картона

Неймінг

Неймінг є довгим і трудомістким процесом. Іноді для розробки логотипу або бренду доводиться витрачати багато часу. Безумовно, якщо доручити це завдання висококваліфікованим фахівцям, справа швидко піде на лад.

Друкарня LovePrint пропонує не просто виготовлення поліграфічної продукції, а розробку бренду з нуля. Креативні і різні варіанти логотипів, дизайнів допоможуть вам зробити правильний вибір.

Правила нейминга

Щоб бренд був успішним і впізнаваним, слід орієнтуватися на думку споживача.

Завдяки вивченню відгуків споживачів, був виявлений список правил нейминга для будь-якої компанії.

1. Унікальне назва з легким вимовою.
2. Яскравий і незабутній склад.
3. Відповідність ринковим вимогам.

Щоб позиціонувати бренд серед конкурентоспроможних фірм, слід не просто створити унікальний логотип або дизайн, а виготовити грамотний продукт. Дизайн повинен містити елементи тексту і певні зображення, які в цілому формують загальне уявлення.

Текст містить назву компанії, інформацію про виробника. Крім того, тут можуть бути присутніми акції, легенда появи бренду, рецептури. Графічний знак, що доповнює назву марки, зробить логотип впізнаваним. Якщо доречно, використовуються зображення, нагороди продукту і обов’язкова символіка.

Пакет Пакет Пакет

Грамотний дизайн: як зрозуміти, що упаковка працює?

Розроблений дизайн оцінюють за такими параметрами:

– відповідність задуманому образу;
– місце в товарній категорії;
– можливість апгрейда;
– читабельність упаковки.

Слід брати до уваги той фактор, що кольори і елементи повинні відповідати уявленням споживчої аудиторії про продукт. Несподівані рішення можуть ввести покупця в оману. Упаковка повинна легко читатися. Складні шрифти ускладнюють вибір та відволікають. Щоб покращувати асортиментний ряд продукції і вносити певні зміни, дизайн розробляють з можливістю поновлення.

Для створення якісного дизайну продукту потрібні серйозні професійні навички. Завдяки успішному виконанню даного завдання, можна залучити велику аудиторію споживачів. Наша компанія допомагає розробляти дизайн упаковки для нових брендів і існуючих компаній.

Пакет Пакет Пакет

Вартість робіт по розробці макетів

1. Візитка від 200 грн.
2. Еврофлаер, листівка А6, А5, хенгери від 400-500 грн.
3. Євробуклет від 700 грн.
4. Розробка логотипу від 800 грн.
5. Створення фірмового стилю від 1500 грн.
6. Розробка текстового лого від 200 грн. (Підбір шрифту).
7. Розробка логотипу з опрацюванням ідеї від 800 грн.
8. Створення фірмового стилю від 3000 грн.
9. Розробка розкрою упаковки від 300 грн.
10. Розробка дизайну упаковки від 800 грн.
11. Неймінг від 1000 грн.