Як оформити буклет?

Ми розповімо, яким повинен бути правильний буклет!

Як оформити буклет

Ефективний засіб реклами можна зустріти де завгодно: на виставці, в поштовій скриньці, отримати від промоутера прямо на вулиці. Зазвичай шлях буклету закінчується в найближчій урні, значить, вам ні разу не траплялося грамотно оформлене виріб.

Буклет – це поліграфічне неперіодичне видання, сфальцьовані в два або більше згинів. Друк буклета зазвичай двосторонній.

Перед замовленням буклету слід вирішити два питання – яка мета проекту і для кого створюється реклама.

Характеристики буклету

1. Формат або розмір вироби. Найбільш поширені розміри буклетів – А4, А5 і А6. Популярним видом є лифлет або євробуклет. Такі буклети можна розсилати поштою, роздавати на виставках або під час промо-акцій.

2. Фальцювання залежить від кількості інформації. Існує кілька видів згинів: віконні, паралельний, зигзаг, лифлет, односторонній. Одну із стулок буклету можна перетворити у відривний купон, використовуючи перфорацію на згині.

3. Тип паперу. Використовують папір щільністю від 135 до 250 г/м2. Велика щільність зажадає биговки, щоб уникнути заломів. Підійдуть різні сорти паперу, починаючи від крейдованому до тонированной.

4. Види друку. Цифровий друк не вимагає додрукарської підготовки та виготовлення форм. Такий тип друку підійде для невеликих тиражів буклетів до 500 штук. Офсетний спосіб відрізняється високою якістю, і використовується для виготовлення великих партій буклетів.

Правила оформлення буклетів

• Лаконічність.

• Орієнтованість.

• Верстка.

• Читабельність.

• Акцент.

• Цінні «гачки».

Рекламний носій повинен коротко проінформувати про товар, послугу, компанію. Вдаючись в подробиці, ви стомлюєте замовника. Якщо клієнт зацікавиться продуктом, він дізнається все на сайті або при зустрічі з менеджером.

Фірмовий стиль компанії повинен бути присутнім в рекламному буклеті. З огляду на інтереси цільової аудиторії, вибирайте відповідні кольори. Для молоді – яскраві кислотні відтінки, а для ділових партнерів – темно-зелений, сірий.

Малюнки і тексти, що знаходяться в складеному стані на сторінках, повинні виглядати органічно. Краще вибрати соковите зображення, яке приверне увагу, і доповнити його текстом, ніж використовувати багато маленьких картинок.

В рамках буклету – не більше трьох шрифтів. Збірна солянка – не в тренді. Краще зупиниться на одному шрифті і використовувати різні варіанти написання.

Вибрати оптимальний шрифт для друку буклету допоможуть фахівці друкарні LovePrint.

Надати цінності буклету може відривний купон на знижку, подарункова карта. Таке «вкладення» допоможе продовжити термін життя. Щоб протестувати буклет на предмет асоціацій і візуального ефекту, обов’язково зробіть пробний екземпляр друкованого видання.

Автор новини: Попова Татьяна