Що таке рекламний плакат?

Увагу на плакат: немає деталей, тільки суть!

Що таке рекламний плакат

Чи варто вкотре говорити про затребуваність зовнішньої реклами в сучасному світі?

Навколо миготять десятки різних носіїв, що привертають увагу користувача аудиторії: звук, світло, колір – практично всі рецептори сприйняття задіють вмілі маркетологи.

Рекламний плакат – особливий спосіб «розповісти» про компанію.

Вимоги до створення плаката

• Лаконічність змісту.

• Ємність тексту.

• Відсутність зайвих деталей.

• Яскравий візуальний образ.

Рекламний хід – хитрощі і нюанси

Плакат повинен змусити людину зупинитися, щоб вникнути в суть. Отже, ставка робиться на яскравий дизайн. Візуальний «шум» у вигляді безлічі дрібних деталей тільки дратує користувачів. Кому охота вдивлятися в дрібні шрифти, намагатися розібратися в хитромудрих розписах?

Грамотний рекламний плакат здатний створити тільки професійний дизайнер. Само собою зрозуміло, що від якості виготовлення і друку продукції залежить кількість людей, які зацікавляться рекламною інформацією. LovePrint – компанія, яка пропонує комплексний підхід до виготовлення рекламних плакатів, контролюючи процес створення від А до Я.

Це працює!

• Створення рекламного плаката засноване на візуальному образі , який відрізняється максимальним розміром.

• Поряд із зображенням, плакат повинен містити текст , краще – слоган. Краще, якщо ви укладетеся в сім слів максимум!

• Вибирайте для рекламного плаката розбірливий читабельний шрифт , який можна прочитати навіть з великої відстані.

Логотип або товарний знак повинні стати акцентом плаката. Можна вибрати кольори, що поєднуються з фірмовими.

Кольори для плаката слід підібрати так, щоб центральне зображення легко можна було відокремити від фону.

Запам’ятайте : те, що на близькій відстані виглядає добре, на відстані може стати розмитим «плямою» .

Незважаючи на складності створення рекламного плаката, необхідно розуміти, що хороший носій зробить продукцію або послугу компанії мегапопулярной. Вплив зовнішньої реклами на широку аудиторію сприяє поширенню інформації моментально.

Розмістити плакати можна в магазинах, торгових центрах, на міських вулицях.

Рекламні афіші застосовують у різних сферах

• анонсування виставок;

• кінопрем’єри;

• свята;

• концерту;

• політична агітація;

• презентація товарів, послуг;

• особисті вітання;

• подарунки.

Автор новини: Попова Татьяна