Увагу на плакат: немає деталей, тільки суть!
Чи варто вкотре говорити про затребуваність зовнішньої реклами в сучасному світі?
Навколо миготять десятки різних носіїв, що привертають увагу користувача аудиторії: звук, світло, колір – практично всі рецептори сприйняття задіють вмілі маркетологи.
Рекламний плакат – особливий спосіб «розповісти» про компанію.
Вимоги до створення плаката
• Лаконічність змісту.
• Ємність тексту.
• Відсутність зайвих деталей.
• Яскравий візуальний образ.
Рекламний хід – хитрощі і нюанси
Плакат повинен змусити людину зупинитися, щоб вникнути в суть. Отже, ставка робиться на яскравий дизайн. Візуальний «шум» у вигляді безлічі дрібних деталей тільки дратує користувачів. Кому охота вдивлятися в дрібні шрифти, намагатися розібратися в хитромудрих розписах?
Грамотний рекламний плакат здатний створити тільки професійний дизайнер. Само собою зрозуміло, що від якості виготовлення і друку продукції залежить кількість людей, які зацікавляться рекламною інформацією. LovePrint – компанія, яка пропонує комплексний підхід до виготовлення рекламних плакатів, контролюючи процес створення від А до Я.
Це працює!
• Створення рекламного плаката засноване на візуальному образі , який відрізняється максимальним розміром.
• Поряд із зображенням, плакат повинен містити текст , краще – слоган. Краще, якщо ви укладетеся в сім слів максимум!
• Вибирайте для рекламного плаката розбірливий читабельний шрифт , який можна прочитати навіть з великої відстані.
• Логотип або товарний знак повинні стати акцентом плаката. Можна вибрати кольори, що поєднуються з фірмовими.
• Кольори для плаката слід підібрати так, щоб центральне зображення легко можна було відокремити від фону.
Запам’ятайте : те, що на близькій відстані виглядає добре, на відстані може стати розмитим «плямою» .
Незважаючи на складності створення рекламного плаката, необхідно розуміти, що хороший носій зробить продукцію або послугу компанії мегапопулярной. Вплив зовнішньої реклами на широку аудиторію сприяє поширенню інформації моментально.
Розмістити плакати можна в магазинах, торгових центрах, на міських вулицях.
Рекламні афіші застосовують у різних сферах
• анонсування виставок;
• кінопрем’єри;
• свята;
• концерту;
• політична агітація;
• презентація товарів, послуг;
• особисті вітання;
• подарунки.
Автор новини: Попова Татьяна