Квартальні календарі з логотипом

Квартальний звіт? Ні, календар!

Квартальні календарі з логотипом

Про користь квартальних календарів знають не тільки керівники, а й працівники будь-якої компанії. Щоб швидко спланувати діяльність або «повернутися в минуле», досить побіжного погляду, кинутого на календар.

Поліграфічний виріб незамінне в офісі і є оригінальним способом реклами. Ненав’язлива трансляція товарів або послуг адресату та інформаційні матеріали про вигідне партнерство – невід’ємна складова квартального календаря. Комерційна поліграфія – ефективний спосіб брендингу контрагентів і співробітників компанії.

Основні види фірмових календарів з логотипом

Настінні

Настільні

Квартальні

Настінні види можуть виготовлятися у вигляді плаката або перекидного вироби. Фірмові календарі такого виду мають великий обсяг для розміщення інформації, тому їх часто використовують при проведенні промоакцій і виставок.

Настільні «будиночки» можуть виготовлятися з блоком перекидних листом або без. Якщо календар складається з набору сторінок, то календарна сітка розміщена на них. У другому випадку – настільний виріб складається з єдиного листа у вигляді «даху», на обох сторонах якої розміщена інформація.

Квартальні календарі складаються з обкладинки, постера для реклами, інформаційних полів і календарного блоку з курсором. Виконавши квартальний календар у відповідній корпоративній стилістиці, ви доповніть тематику діяльності компанії.

Замовляючи виготовлення квартального календаря з логотипом в LovePrint, ви отримуєте високоякісний виріб за вигідною ціною.

Особливості виготовлення

Основними матеріалами для створення квартальних календарів є крейдований та офсетний папір. Перший варіант може бути в матовому або глянсовому виконанні, гладкий на дотик. Офсет більш шорсткий. За допомогою різних технологій можна з простого виробу зробити шедевр. Тиснення, вирубка, фольгування, конгрев, стерео-варіо – це лише деякі способи декорування календарів.

Обов’язковими складовими квартальних календарів є яскравий постер в верхній частині, календарна сітка, рекламні поля, сполучна пружина і курсор для дати. Щоб зберегти кольори при друку календарів, використовується колірна модель CMYK.

Вибирайте дизайн, який відповідає тематиці компанії. Наприклад, виробники медобладнання віддають перевагу холодним спокійним тонам. Тематичні календарі не завжди доречні. Квартальний календар зі сніжинками в літню пору року буде виглядати безглуздо.

Процес створення поліграфічного виробу складається з декількох етапів, тому замовникам слід підготуватися до співпраці.

Від клієнта потрібні наступні дані

• Матеріал виготовлення

• Розмір і колір

• Логотип, інформаційні дані і зображення, які повинні бути в календарі

• Постдрукарського обробка

Автор новини: Попова Татьяна