Європейські стандарти: промо-етикетка
Як з’явилися промо-етикетки? Справа в тому, велика конкуренція серед виробників товарів вимагала нового інструменту в рекламі. У 2002 році поліграфісти Західної Європи та США запропонували промо-етикетку як новий спосіб «прориву» на ринку.
Завдяки багатошаровості етикетки, можна розмістити на продукті всю потрібну інформацію. Виробники, навпаки, економлять власні кошти: немає необхідності виготовляти додаткові товарні упаковки.
Який склад промо-етикетки?
• Обов’язкова інформація про товар, причому на декількох мовах.
• Повинна бути інструкція для користування товаром.
• Склад продукту. p>
• Можна розповісти про умови проведення чергової промо-акції.
Сфери застосування багатошарових етикеток
Проведення розіграшів та рекламних акцій – пряме призначення для промо-етикеток. Збирання балів, пошук певного слова під скретч-шаром, участь в конкурсах втягує покупців в своєрідну гру. Поряд із задоволенням почуття азарту, покупці роблять виручку виробникові.
Для дослідження цільової аудиторії можна розмістити на етикетці міні-анкету. Відправивши поштою такий купон, покупець може отримати приз.
Здійснюючи покупку, покупець звертає увагу на інформацію, яка мається на упаковці. Додаткової зацікавленості товарної лінійкою додадуть кулінарні рецепти чи каталог.
Під промо-етикеткою можна заховати будь-яку інформації, дізнатися яку не можна до придбання товару.
Як виготовляють промо-етикетки?
Компанія LovePrint пропонує виготовлення промо-етикеток за допомогою офсета або флексографии. Виготовити скретч-панель можна за допомогою трафарету. Багатошарова етикетка складається з двох частин: одна з них – стандартна самоклейка, а друга має властивість відклеюватися – заклеювати багаторазово.
Етикетка стає не тільки інформаційним матеріалом про товар, а й мотивує споживача до покупки.
Використання етикеток на товарі дозволяє говорити про істотне збільшення продажів: наприклад, проведення моментального розіграшу призів або лотерейні квитки користуються особливою популярністю не тільки серед дорослих, але і у дітей.
Автор новини: Попова Татьяна