Упаковка для цукерок

Упаковка для цукерки – святкова «обгортка»

Упаковка для цукерок

Слово «Bon bon» в перекладі з французької мови означає цукерка, а термін «бонбоньєрки» використовують як назва упаковки для цукерок. Традиція дарувати в подарунок бонбоньєрки з дорогих матеріалів з’явилася в п’ятнадцятому столітті.

Можна було отримати цукерки в порцеляновій коробці або скриньці зі слонової кістки. Поступово матеріали для упаковки стали простішими, але не менше красивими.

Упаковки для цукерок мають різні форми і розміри. Покупець легко виділить серед інших коробок на прилавку свій сорт улюблених цукерок. Коробка повинна містити опис складу продукту, найменування фірми, адресу компанії, вагу цукерок, дати виготовлення та зберігання.

Цікаво, але часто на остаточний вибір покупця впливає саме упаковка, що сподобалася. Тому виробники багато уваги приділяють створенню та оформлення особливої ​​упаковки для цукерок.

Особливості виробництва цукеркових упаковок

Специфічний продукт вимагає презентабельної упаковки, тому у пресі та обробці використовують найрізноманітніші і вишукані прийоми. Основна вимога до коробок для цукерок – екологічність матеріалу.

Популярним матеріалом для створення коробок є картон целюлозний або з крафт-оборотом. Завдяки невеликій щільності і функціональності, з картону можна створювати найрізноманітніші варіанти коробок.

Фахівці компанії Love Print допоможуть розробити унікальний дизайн упаковки для цукерок за вигідною вартості.

Характеристики якісної упаковки для цукерок

• Забезпечення високої схоронності продукту

• Легка і зручна транспортування

• Захист виробів від пошкоджень під час зберігання

• Насиченість і яскравість конструкцій

Завдяки використанню таких конструкцій як обичайка, шоубокс, скринька, пачка, можна ефективно використовувати внутрішній простір упаковок, зробити продукцію зручною для покупця.

Етикет для цукерок

Вагові види карамелі і шоколаду можуть упаковуватися в плівку або папір.

Парафінований папір має гарний твіст ефект, щільно обтягує цукерку. Матеріал відрізняється ціновою доступністю, непрозорістю. Завдяки вологонепроникному бар’єру парафіну, продукт не липне до обгортці, зберігає аромат.

Плівка з твіст-ефектом. Матеріал основного шару має єдиний напрямок і високу деформацію. Тому зберігає скручування при упаковці. Такий вид упаковки може вдруге перероблятися і має високу естетичну привабливість.

Нестандартна упаковка для ласощів розповість про продукт набагато ефективніше і швидше, ніж реклама, і впливає на збільшення споживчого попиту.

Автор новини: Попова Татьяна