Етикетки для продуктів

Характеристика продукту – на етикетці!

Етикетки для продуктів

Самоклеючі етикетки для продуктів харчування – кращий спосіб надати покупцю товар. Завдяки грамотному оформленню етикетки, можна провести вдалу рекламу продукту.

Специфіка харчової промисловості така, що етикетки потрібні для будь-якого виду харчової продукції, починаючи від м’ясних і рибних виробів і закінчуючи молочними і хлібобулочними виробами.

Основні вимоги до продуктових етикетках:

• Жиростійкі

• Вологостійкість

• Стійкість до спирту, луги, кислоти

• Безпека для їжі, екологічність

• Ступінь розтяжності

• Прозорість і щільність

Щоб збільшити якість харчових етикеток застосовують ламінацію плівкою та оздоблювальні лаки.

Фахівці друкарні LovePrint допоможуть підібрати варіант продовольчої етикетки для картонній або пластикової упаковки.

Найбільш бюджетним варіантом вважається суха етикетка без клейового шару.

Вибираємо етикетки для певного продукту!

Наклейки розрізняють в залежності від виду товару. Наприклад, хлібні етикетки друкують на крейдованому і звичайного паперу. Для м’ясних і рибних виробів використовують термобумагу, яка не втрачає якості в умовах низької температури і високої вологості. Для сирокопчених і сиров’ялених ковбас використовують етикетки на металізованої папері.

Зазвичай етикетки поставляють в рулонах. При цьому кожен елемент легко відділяється від підкладки і наноситься на упаковку.

Найвигідніший спосіб друку етикеток великий тиражности – флексография.

Види друку харчових етикеток

На плівці. Такий вид друку підійде для продуктів, що мають тривалий термін зберігання. Товарні етикетки довго залишаються яскравими і мають високу зносостійкість. На відміну від паперових, плівкові етикетки не сприйнятливі до механічних пошкоджень.

На папері. Такі етикетки дешевше, ніж плівка, але менш стійкі до перепадів температур і вологості. Оптимальний варіант оформлення паперовими етикетками – продукти з невеликим терміном придатності.

Термоетикетки необхідні для контролю дотримання умов зберігання товару або для можливості додавати змінні дані на наклейку.

Зміст етикетки

Назва продукту і виробника – це обов’язкові дані. Крім того, на наклейці має бути зазначено кількість калорій на 100 грамів, процентне співвідношення білків, жирів і вуглеводів. Якщо склад продукту не вказано, краще утриматися від покупки.

Дизайн етикетки розробляють з урахуванням того, на який продукт вона буде наклеєна і яка цільова аудиторія. Більший шрифт легко прочитати. Неприпустимо низька якість друку етикетки, коли фарби розмазані або затерті.

Завдяки ультрафіолетовим фарбам, можна наносити на етикетку відбиток, який висихає моментально. Такі наклейки наносять буквально після виготовлення товару.

Автор новини: Попова Татьяна