Упаковка як засіб реклами товару

Упаковка – засіб реклами товару

Упаковка як засіб реклами товару

Будь-який товар поміщають в надійну оболонку, яка оформлена особливим чином. При цьому вмістилище товару може бути первинною упаковкою.

Наприклад, флакон, в який налита туалетна вода або парфуми. Потім парфумерний товар поміщають в коробку зі шкіри або картону, яка додатково захищає продукт і допомагає просунути його на ринку. В такому випадку, упаковка буде вторинною.

Транспортування товарів від виробника до споживача виробляється в спеціальних умістищах, які дозволяють здійснювати завантаження, складування. Транспортна тара дозволяє робити оптові закупівлі і перевезення.

Маркування – невід’ємна частина упаковки з картону. Також товар може мати друковану інформацію прямо на упаковці або окремому вкладиші, яка детально розповідає про продукцію.

Вкладиші містять детальні інструкції по експлуатації товару. Наприклад, для лікарських засобів вказані особливості застосування, дози, запобіжники, протипоказання.

Купони на надання знижки при здійсненні чергової покупки можуть також стати вкладишами. Усередині косметичної упаковки часто можна знайти корисні поради по догляду за шкірою, а купуючи продукти харчування, можна знайти рецепти з приготування страв з використанням конкретного інгредієнта.

функції упаковки

• Збереження споживчих властивостей товарної одиниці

• Захист товару від пошкоджень будь-якого типу

• Забезпечення можливості навантаження, складування, транспортування

• Створення оптимальної маси і об’єму

• Просування товару на ринку ідентичної продукції

Ефектна упаковка товару забезпечить приріст продажів, навіть якщо порівнювати з істотними вкладеннями в рекламу. Яскрава обгортка привертає увагу, дає можливість покупцеві ознайомитися з характеристиками товару.

Особливу роль дизайн упаковки відіграє в магазинах, які працюють за принципом самообслуговування. Привабливий зовнішній вигляд підкреслить престижність продукту. Завдяки знайомої упаковці, покупець швидко знайде в ряду продуктів потрібний товар певного бренду.

Створення упаковки

Дизайн упаковки має особливе значення і впливає на покупців. Форма, розмір, колір, матеріал упаковки, товарний знак – все повинно бути продумано до дрібниць.

Замовити упаковку для будь-яких товарів допоможуть фахівці друкарні LovePrint.

Зразки упаковок тестують, згідно певним вимогам:

• Безпека

• Візуальний ефект

• Відповідність упаковки вимогам просування

• Відповідність реальним запитам покупців

Всі вищевказані фактори формують єдину концепцію створення товарної упаковки. Тривале використання одного і того ж дизайну продукту може загальмувати процес розвитку компанії.

Якщо фірма виходить на новий сегмент, упаковка занадто дорога, дизайн не влаштовує посередників і покупців, слід провести апгрейд «оболонки» товару.

Автор новини: Попова Татьяна