Споживча упаковка – що це?
Упаковка – термін, який має кілька значень. Може йтися про комплекс засобів, які захищають продукцію від пошкодження, або безпосередньо про процес пакування. Нас цікавить пакувальний матеріал, який допомагає зберегти цілісність продукту під час реалізації, зберігання, транспортування.
Функції упаковки.
• Запобігання товару від псування.
• Забезпечення компактності для транспортування, навантаження, складування.
• Створення оптимального обсягу і ваги товару.
• Реклама продукції.
Відмінні риси споживчої упаковки
Такий вид упаковки знаком кожному з нас: коробки для зубної пасти, туалетної води, банки з-під кави, чаю, поліетиленові пакети та інші види продукції. Споживча коробка або обгортка завжди продається тільки з товаром, її неможливо придбати окремо. Вартість упаковки входить в ціну товару і після придбання стає власністю споживача.
Наприклад, багаторазову упаковку можна використовувати неодноразово або викинути. Ще одна особливість споживчої тари – це особливий дизайн. Оскільки кожен виробник бажає, щоб його продукт вигідно відрізнявся від ідентичних товарів, то ефектний вигляд упаковки з картону – важливий фактор. Для створення унікальної упаковки використовують логотипи, голограми, багатоколірний друк.
Функції споживчої упаковки
• Інформаційна.
• Маркетингова.
• Захисна.
Інформувати покупця про те, що знаходиться всередині коробки або флакона просто обов’язково, інакше як здійснювати покупки. Щоб захистити від висихання, усушки, деформації та руйнування, товар кладуть в міцну і компактну упаковку.
Споживча упаковка може бути групової та індивідуальної. Для того, щоб упакувати одиницю продукції, використовують індивідуальну тару, для транспортування декількох видів продукції – групову.
Розрізняють м’яку, напівжорстку і жорстку споживчу упаковку. Щоб виготовити м’яку ПУ, використовують поліпропілен, поліамід, полівінілхлорид, поліетилен і багатошарові плівки. Комбінована тара включає поєднання полімерних речовин з картоном, папером і фольгою. Картон і папір є найпопулярнішими видами упаковки. Головні переваги – екологічність і доступна ціна.
Споживча упаковка повинна працювати на виробника, забезпечувати запам’ятовування торгової марки.
Обговорити створення споживчої упаковки можна з фахівцями друкарні LovePrint.
Які вимоги до виготовлення упаковки?
• Яскрава і привертає увагу.
• Різноманітність фасування.
• Міцність і герметичність, яка забезпечить збереження.
• Зручність у використанні.
• Максимальне співвідношення ваги продукту і тари.
• Функціональність – градуювання або мірний ковпачок.
• Штрихкод для зчитування та ідентифікації.
• Можливість утилізації або вторинного використання.
Автор новини: Попова Татьяна