Парфумерні етикетки
Кожен вид продукції вимагає використання особливих етикеток.
Маркування товарів косметичної й парфумерної галузей відрізняється різноманіттям наклейок.
Та частина інформації, яка регламентована законодавством, повинна містити дату виробництва, термін придатності, склад і дані про компанію.
Все інше – вибір форми, кольору, конфігурації визначає замовник.
Друкарня LovePrint пропонує швидке і якісне виготовлення та друк наклейок на парфумерні товари.
Ми не просто враховуємо стандартні вимоги до наклейок, а й пропонуємо креативні дизайни.
Традиційно наклейка повинна відповідати наступним характеристикам
• Читабельність.
• Інформативність.
• Якість друку.
Неприпустимо, якщо під час зберігання або транспортування етикетка деформувалася і відклеїлась. Для створення етикеток використовуються тільки безпечні екологічні матеріали. Друковані фарби не повинні володіти відчутним запахом, але, в той же час, повинні мати високу якість зображення.
Види етикеток
Оригінальні етикетки для парфумерних товарів можуть мати будь-яку форму: все залежить від вихідного типу флакона або пляшки. Етикетки можна клеїти на картон, скло, пластик та інші матеріали. Основними видами наклейок є овал, коло, квадрат і прямокутник. Можна виготовити стандартний варіант або використовувати додатковий захист. Наприклад, пломба захистить від несанкціонованого розкриття продукту. Тиснення і оригінальні шрифти захистять товар від підробки.
Не секрет, що споживачі звертають увагу на дизайн продукції. Тому зовнішній вигляд етикетки слід ретельно продумати. Надійним способом друку етикеток є флексография.
Перевагами даної технології є:
• Чітка графіка.
• Читаність тексту.
• Оперативність виготовлення.
• Стійкість до механічних пошкоджень.
За допомогою післядрукарської обробки можна додатково захистити етикетку від вологи, спирту і жиру, які входять до складу парфумерних виробів. Лакування і ламінування – найбільш популярні способи захисту наклейки.
Якщо ви виберете паперову етикетку, то можете розраховувати на доступну ціну, а ось полімерні наклейки обійдуться дорожче. Їх використовують для етикетування засобів, які містять масла і спирти. Замовники можуть вибрати нестандартну фінішну обробку, яка допоможе створити унікальний дизайн: конгрев, фольгування, вирубка і інші.
Розробка дизайну парфумерної етикетки починається зі створення макета і вибору матеріалу. Потім уточнюється обсяг інформації, який буде розміщений на наклейці. На заключному етапі замовник вибирає післядрукарські технології для обробки.
Автор новини: Попова Татьяна