Дизайн етикетки

Важлива стратегія – розробка дизайну етикетки

Дизайн етикетки

На магазинних полицях щодня з’являються нові товари, які практично не відрізняються за якістю.

Яскрава якісна упаковка моментально приверне увагу покупця.

До речі, у виробників є всього десять секунд для того, щоб домогтися розташування потенційного покупця.

Організація етикетування складається з декількох чинників

• Вибір способу нанесення зображення.

• Умови зберігання продукції.

• Характеристики обладнання для виготовлення етикеток.

• Матеріал для етикетки.

Це цікаво! Деякі символи на етикетках, незрозумілі з першого погляду, можна розшифрувати досить легко. Наприклад, «ТУ» означає, що виробник пропонує продукт, створений за власною рецептурою, а «РСТ» – свідчення того, що товар пройшов необхідні дослідження для отримання сертифікації.

Який ідеал для створення етикеток?

Дизайнер наполягатиме, в першу чергу, на те, щоб етикетка була грамотно зверстана і креативно придумана. Замовники завжди хочуть отримати добротний матеріал за бюджетною вартості, а споживач хоче бачити інформативну та барвисту етикетку. Однак головна «місія» етикеток – це відповідність товару.

Щоб етикетка подобалася більшості, наша компанія виявила головні етапи роботи:

• Вивчення товару, визначення матеріалу для етикетки.

• Забезпечення читабельність етикетки.

• Перевірка відповідності законодавству.

• Оцінка потреби товарної етикетки в захисних знаках.

Етикетка та товар – повна гармонія

LovePrint завжди бере до уваги особливості товару. Шрифт, матеріал, колірна гамма формують перше враження про товар. Серед готової продукції складно знайти стандартний спектр кольорів CMYK, часто замовникам по душі оформлення золотими і срібними фарбами.

Щоб захистити товар від підробки, існують спеціальні способи: водяні знаки, райдужні нитки і захисні волокна. Незалежно від вибору виду захисту, спосіб кріплення має свої особливості: при спробі зняття на упаковці залишиться слід, який буде помітний на упаковці.

Збільшити ефективність захисту можна за допомогою використання просечек, ламінування, використання фосфоричних фарб, металографії. Найбільш надійний спосіб захисту від фальсифікації – етикетка з голограмою, яка має малу опірність до розриву.

Автор новини: Попова Татьяна