Європейська упаковка

Європейська якість: упаковка ЄС

Європейська упаковка

Conformité Européenne – знак, який наноситься на виріб і означає, що продукт відповідає директивам і стандартам Європейського Союзу.

Таку оцінку може отримати тільки товар, що пройшов оцінку відповідності. Це означає, що виріб не шкодить здоров’ю споживачів і навколишньому середовищу.

Друкарня LovePrint виготовляє продукцію найвищої європейської якості, яка відповідає еконормам і сертифікації.

Замовляючи нашу упаковку, ви можете не сумніватися в міцності і екологічності виробів.

Інформація про екологічні властивості – знак зеленого кольору з дванадцятьма пелюстками і буквою Е в центрі. Ця символіка не використовується для маркування фармтоваров і хімічних речовин. Поряд з екологічним знаком ЄС можуть застосовуватися національні знаки. Наприклад в Німеччині це «Блакитний ангел» або «Зелена точка». У країнах Скандинавії екологічність позначають символом «Білий лебідь».

Вимоги до маркування та упаковки за євростандартами

Зрозуміло, правила введені, щоб поліпшити інформацію споживачів про якість продукції.

Які функції етикеток?

• Не вводити покупця в оману.

• Чи не видавати звичайні властивості продукту за особливі.

• Утримувати найменування продукту.

• Відображення інгредієнтів.

Назва товару має чітко відображати фізичний стан продукту і його природу – кава натуральна, ікра осетрова. Обов’язково перерахування назви фірми, умов зберігання, терміну придатності і маси. Якщо товари не відповідають даним вимогам, то їх продаж на території ЄС заборонена.

Побутові електротовари етикетують так, щоб звернути увагу покупців на товари, які дозволяють економити енергію. Мінеральні добрива, побутова хімія – продукти, які можуть бути потенційно небезпечні, тому вимоги до упаковки дуже жорсткі. Виробникові слід вказати склад, місцезнаходження заводу, перерахувати потенційні ризики і запобіжні заходи в процесі експлуатації.

Коли дані на етикетці і упаковці є добровільним, то відсутність інформації сприймається як сумнівна якість і позначається на ціні. Можна зробити логічний висновок, що суворі єдині правила спрямовані на те, щоб наповнити ринок тільки якісними і безпечними товарами.

Штрихове кодування поширене в Європі з сімдесятих років минулого століття. Спочатку штрих-коди використовували факультативно, а тепер продовольчі товари, що не мають коду, буде складно імпортувати в більшість країн.

Наша друкарня робить все, щоб кінцевий споживач отримав якісну продукцію, виготовлену з натуральної сировини.

Автор новини: Попова Татьяна