Друк кольорових наклейок

Колір вирішує багато чого: вибір наклейок

Друк кольорових наклейок

Виявляється, пересічний покупець витрачає всього десять секунд, щоб віддати перевагу тому чи іншому продукту в певній групі товарів.

Це означає, що виробник повинен подбати про презентабельності продукту завчасно.

Етикетка розповість про вигоди, корисні властивості, винятковості та багато іншого.

Якісна кольорова наклейка – популярний рекламний хід, який дозволить привернути увагу споживача до товару і виділитися серед конкурентів.

LovePrint пропонує виготовлення та друк кольорових наклейок, які можуть мати довільну форму і розмір.

Завдяки плівковій основі, кольорові наклейки можна використовувати на вулиці і в приміщеннях з підвищеним рівнем вологості.

Де можна зустріти кольорові наклейки?

1. Зовнішня реклама: у міському транспорті, на АЗС, в магазинах, під час виставок і концертів.

2. Вітринні етикетки. Мають великий розмір і яскравий дизайн, тому що найчастіше інформують про знижки, акції.

3. Хочете залучити клієнтів в офіс або ресторан? Наклейки буквально творять «чудеса»!

4. Автонаклейки відрізняються різноманіттям форм і розмірів, а вартість етикетки буде залежати від кількості використовуваних кольорів.

Способи друку наклейок

Термотрансферная друк. Для виготовлення стікера короткочасного користування або інформаційної етикетки підійде даний спосіб.

Флексодрук користується популярністю у виробників госптоварів, продуктів харчування. Наклейки на бакалійних товарах, м’ясних виробах, пляшках, банках – це обличчя товару. Продукція не загубиться на прилавку і приверне покупця зовнішнім виглядом.

Вибираючи спосіб друку, слід проконсультуватися з фахівцем. Наприклад, флексопечать не підійде при малих тиражах – до п’яти тисяч. Якщо виробничі потужності компанії не такі великі, то краще зупинити вибір на цифрового друку або офсетного. Коли виробництво поставлено «на конвеєр», то без великих партій етикеток для товару не обійтися.

При виборі способу друку слід враховувати наступні характеристики:

1. Обсяг тиражу.

2. Якість друку.

3. Матеріал наклейки.

4. Кількість кольорів.

5. Змінна інформація (штрих-код або нумерація).

6. Спосіб приклеювання наклейки (ручний або автоматичний).

Важливий чинник – вибір клею. Ще на етапі створення етикеток враховують такі особливості як:

– наявність контакту з їжею.

– використання при низькотемпературному режимі.

– можливість застосування вологої упаковки.

– водостійкість.

Існують такі види клею як універсальний, знімний, спеціальний і для заморожених продуктів.

Автор новини: Попова Татьяна