Почалося: ера блістерів!
Продуктивні сфери в сучасному бізнесі постійно існують в умовах жорсткої конкуренції.
Щоб «просунути» свій продукт, продавці йдуть на всілякі хитрощі. Крім того, що до товарів пред’являються підвищені вимоги, ще й слід подбати про упаковку. Більшість компаній віддають перевагу блістеру – футляру, сформованому за розміром вироби. Найчастіше блістерна упаковка відрізняється прозорістю, але бувають і кольорові контейнери.
Переваги та недоліки блистерной упаковки
Надійні та довговічні пластикові упаковки відрізняються високою герметичністю, оберігаючи вміст від повітря, вологи. Таке поєднання характеристик в одному продукті зробило блістерну упаковку лідером продажів. Це дозволяє підвищити термін зберігання і придатності товару. Ці корисні властивості блістери давно взяли «на озброєння» виробники дитячих іграшок, ліків, косметичних і парфумерних виробів, гігієнічних засобів.
Універсальність упаковки – блістери підходить для будь-яких видів товарів: прозора «оболонка» надає презентабельності і привабливості . Що стосується, недоліків блістерної упаковки, то їх практично немає.
Вартість замовлення партії блістерної упаковки в компанії LovePrint, навпаки, стане додатковою перевагою до ряду вищевказаних характеристик. Крім того, блистерні упаковки застосовують для радіоапаратури, автозапчастин, будівельних матеріалів, ювелірних виробів, канцелярії.
Види блістерів
• Для об’ємних товарів підійде сундучок , який формується в розгорнутому стані.
• Повної герметичністю відрізняється двосторонній блістер , який складається з окремих частин і «приварюється» клеєм.
• Якщо загнути всі краї упаковки, вийде пенал .
• Блистер – бокс – упаковка, що має фіксатори. Завдяки замкам, товар надійно захищений в упаковці.
Зазвичай упаковка складається з підкладки і плівкового футляра. Поліграфічну частину виробу використовують для нанесенні інформації про виробника, інструкції, слогана компанії. Будь-який товар прекрасно видний через пластик, тому він перебуває ніби «на вітрині».
Автор новини: Попова Татьяна