Світова економічна криза і останні події в країні не найкращим чином відбилися на справах багатьох компаній
З настанням важких часів власники підприємств почали шукати можливості заощадити на чомусь, відмовитися від надмірностей, щоб утриматися «на плаву».
Наша компанія пропонує заощадити на упаковці товарів.
Незважаючи на те, що «особа» товару відіграє істотну роль у залученні клієнтів, можна трохи підкоригувати даний сегмент.
Безумовно, потрібна яскрава і запам’ятована упаковка, яка стане гідним «обрамленням» якісного товару.
Компанія LovePrint пропонує шляхи подолання тимчасової кризи за допомогою спеціальних нюансів
• Існує можливість використання матеріалу середньої цінової категорії. Тут головне не «перегнути палицю», інакше упаковка не приверне, а відштовхне потенційну аудиторію.
• Якщо товар упаковується в картонні абополіетиленові пакети, то можна трохи зменшити товщину матеріалу. Фахівці підкажуть Вам, які оптимальні характеристики для виготовлення упаковки в Києві: адже використання матеріалів, які можуть в будь-який момент порватися, просто неприпустимо.
• Використовуючи меншу кількість фарби під час друку, можна заощадити на упаковці. Трохи «зменшивши» яскравість відтінків, Ви досягнете оптимального результату, який не відіб’ється на кількості продажів.
• Розмір упаковки можна зменшити, отже, скоротити витрати на виготовлення. Немає необхідності укладати невеликий товар в гіперболізовану упаковку: наші дизайнери допоможуть підібрати точний розмір упаковки якраз для певного товару. За стандартами в упаковці може поміститися на 50% більше вмісту.
Будь-які зміни, навіть ті, які спрямовані на зниження витрат, слід перетворювати на корисні інновації.
Наприклад, ексклюзивна упаковка виконає роль приваблюючого моменту для цільової аудиторії.
Діставши з коробочки товар, покупець вже зацікавлений більше смаковими або нюховими характеристиками, так як візуальний «гачок» у свідомості вже закріпився. Отже, етикетка на флаконі або пляшці може бути самою нехитрій.
Такі поради для клієнтів LovePrint напевно виявляться корисними та цінними.
Автор новини: Попова Татьяна