Комплексний підхід до брендованої упаковці Age

Оригінальна назва: Age апгрейд зі смаком

Брендована упаковка

Чудові і самобутні аксесуари Age відразу «заграли» по-новому в брендового упаковці.

Зустріч двох творчих компаній – Age і LovePrint – не могла пройти безслідно. Так з’явилася упаковка для дивовижних і неповторних товарів одеських мореплавців.

Бажання повідати про свої подорожі всьому світу, поділитися частинкою морської філософії привело до створення аксесуарів, виготовлених вручну. Браслети з якорями припали до душі шанувальникам морського стилю. Якщо поруч з вами справжній чоловік, варто побалувати його унікальним подарунком від Age.

Гідна «оправа» для дерев’яних метеликів

Свобода і сила духу представників сильної половини населення виражається в тому, щоб безстрашно заявляти про себе кожен день. Такі незвичайні презенти, як метелики, підтяжки, портупеї та краватки можна назвати класикою аксесуарів.

Обов’язковим атрибутом будь-якої компанії, яка дорожить своєю репутацією і прагне до розвитку, є створення брендованої упаковки. Це сприяє просуванню торгової марки і є кращим способом презентації.

Упакуємо портупеї в ідеальні пакети!

Пакети Age

LovePrint запропонували партнерам ексклюзивний пакет пакувальних матеріалів, що складається з пакета, коробок та бирок. Погодьтеся, цей набір є обов’язковою складовою для будь-якої компанії. Стильний і сучасний чоловік асоціюється з надійністю і постійністю, тому ми вибрали прекрасний чорний колір для створення фірмових носіїв.

На ньому красується логотип компанії Age – лаконічний, стриманий і вишуканий. До речі, для тих, хто не в курсі Age – абревіатура, складена з перших букв імен творців – творців компанії. Традиційне чорно-біле колірне сполучення зайвий раз нагадує про те, що епохальна класика ніколи не виходить з моди!

Безумовно, для створення дизайнерської упаковки LovePrint тільки найкращі матеріали. На базі щільного картону були виготовлені упаковки певних розмірів: тепер портмоне і браслети можна підносити в презентабельною упаковці. Надати особливого лоску і глянцю допомогла фінішна ламінація упаковки.

Коли мова йде про подарунок, то завжди приємніше отримати його в фірмовому пакеті, ніж в звичайному целофані. Результат порадував замовника: незважаючи на комплексний підхід до розробки фірмової упаковки, вартість замовлення цілком доступна.

Созрела креативна ідея? Звертайтеся в LovePrint!