Друк фірмових блокнотів

Фірмовий стиль починається … з блокнота

Друк фірмових блокнотів

Кращим рекламним інструментом, який може використовуватися співробітниками усередині організації або вручатися клієнтам, є фірмові блокноти.

Без щоденника або блокнота обійтися в процесі роботи не може жоден ділова людина.

Ключовими особливостями стилізованих блокнотів є наступні:

• Фірмовий колір.

• Використання логотипу.

• Наявність контактної інформації.

• Особлива символіка на внутрішніх листах і обкладинці.

Друк стилізованих блокнотів з логотипом компанії – кращий спосіб підтримання корпоративного іміджу. Добротна записна книжка розташовує до подальшої співпраці, викликає довіру до компанії, додатковий інтерес. Фірмові блокноти можуть відрізнятися форматом, обробкою, формою.

Ці параметри можуть впливати на вартість продукції: обговорити подробиці замовлення можна з фахівцями компанії LovePrint.

Важливо! Фірмовий блокнот підкреслить індивідуальність, і несе інформаційне навантаження, розповідаючи про компанії.

Особливості виготовлення фірмових блокнотів

Існує можливість створення блокнотів різних конфігурацій і розмірів. Для створення фірмових щоденників використовують шовкографію, офсетний, цифровий друк.

1. Формат блокнота може варіюватися від А7 до А3. Найбільш поширеними розмірами є А4, А5, А6.

2. Обкладинку виготовляють з дизайнерського картону, а зображення наносять повнокольоровим друком.

3. Подложку, тобто, задник блокнота виготовляють з того ж виду картону, що і обкладинку. Такий виріб виглядає презентабельно і дорого. До речі, підкладка запобігає заломи і згинання.

4. Внутрішній блок сторінок зроблений з офсетного паперу. При необхідності можна надрукувати клітини або нанести логотип компанії на кожну сторінку. Економним варіантом є блокнот з чистими білими аркушами.

5. Варіанти кріплення – металева пружина, скріпка, спіраль, клеєний торець.

6. Невід’ємне доповнення до дизайну фірмового блокнота – ламінація обкладинки. Товщина обкладинки може становити від 32 до 250 мкм.

Плюс додаткова обробка

Щоб блокнот компанії був не гірше, ніж в інших фірм, не варто забувати про постпечатной обробці. Надати естетичності і зовнішньої привабливості можна за допомогою таких технологічних процесів як перфорація, вирубка, конгревне тиснення, ламінація, тиснення фольгою.

Дослідження поліграфічного ринку показало, що особливою популярністю користуються блокноти, що складаються з обкладинки, підкладки і блоку з барвистим оформленням.

Можна використовувати пластик, шкіру, ворсистий картон, дизайнерський папір, щоб зробити фірмовий блокнот унікальним. Красиво виглядає логотип, промальовані срібним або золотим тисненням на однотонному фоні.

Автор новини: Попова Татьяна