Дизайн плаката
Різновид друкованої реклами даного типу має великий формат. Якщо існує мета привернути увагу до рекламної кампанії, тоді використовуйте плакати або календарі. Постер, як правило, має великий розмір і короткий текст.
На рекламному, агітаційному або інформаційному плакаті зазвичай розміщують девізи або слогани.
Друкарня Love Print пропонує виготовлення унікального дизайну плаката за вигідною вартості.
10 ознак хорошого плаката:
1. Поєднання графічного плями і рекламного повідомлення.
2. Максимально простий колір фону і акцент на товар.
3. Стимуляція інтересу перехожих, покупців.
4. Зручний огляд картинки з будь-якої відстані.
5. Увага до деталей: те, що здається дрібним на ескізі, може виявитися помітним в натуральну величину.
6. Грамотне поєднання текстового і ілюстративного наповнення.
7. Ретельно продумана і втілена концепція.
8. Вивчення аналогів для створення оригінального дизайну.
9. Облік місця розміщення готової продукції.
10. Дотримання класифікації та формату постерів.
Концепція плакатів
Виходячи з класифікації постерів, можна виділити:
– агітаційні;
– інформаційні;
– рекламні;
– іміджеві.
Найбільшого поширення набули такі формати як А0, А1, А2 і А3. Надширокі іміджеві плакати – відмінний рекламний інструмент. Великі і середні тиражі зазвичай друкують у форматі А2, а малоефективним бюджетним варіантом вважаються плакати формату А3.
Театральні афіші грають величезну роль в популярності постановок. Коли створенням плакатів займаються самі працівники, то інформація може не дійти до аудиторії. Дешева візуальна реклама відніме час і сили, але не принесе результату.
Політичні агітаційні плакати незамінні під час виборів і значущих подій в населеному пункті. Коли йде мова про політичну рекламу, не можна економити на якості. Кіноафіші повинні розповісти про настрої фільму, передати емоційний стан.
Музичний плакат зазвичай включає портрети групи, виконавця. Іноді постер прикрашають символікою або фото альбому, який презентується. В основі теми може бути рядок з пісні.
Напередодні чемпіонатів можна побачити спортивні афіші. Важливо взяти до уваги психологію уболівальників, щоб зробити інформацію нейтральної. Якщо мова йде про розміщення плакатів про матч в рідному місті, можна використовувати командні кольору в афіші.
Соціальні плакати – це композиції, які повинні кидатися в очі. Короткі фрази, які змушують людей задуматися про життєві проблеми – невід’ємна частина такого постера. Виставкові плакати містять велике зображення товару з коротким описом.
Такі рекламні поліграфічні вироби незамінні на конференціях, семінарах, навчальних форумах.
Автор новини: Попова Тетяна