Упаковка для парфумерії

Парфумерна упаковка: невід’ємний атрибут товару

Упаковка для парфюмерии

Упаковка – це не просто «оболонка» товару. Щоб продукція стала конкурентоспроможною, виробники намагаються створювати правильну упаковку.

Якими особливостями володіє хороша упаковка?

1. Збереження цілісності продукту.

2. Донесення важливої ​​інформації про товар.

3. Подання продукту на прилавку.

4. Виділення товару на тлі інших.

5. Косметична «оправа».

Оформлення косметики, виконане в більш презентабельному стилі, приверне увагу покупців.

Не знаючи, який аромат туалетної води, жінка підсвідомо вибреет більш красивий флакон або більш привабливу коробку. Парфумерні засоби оформляють за допомогою витончених силуетів, а підкреслити натуральність косметики можна, використовуючи зображення квітів, трав.

Виробництво пластикової і картонної упаковки в друкарні LovePrint виконується на сучасному обладнанні. Класифіковані фахівці допоможуть розрахувати вартість виготовлення упаковки, допоможуть підібрати щільність картону або товщину пластика.

Барвисте оформлення парфумерної упаковки – запорука успіху. Постдрукові роботи – тиснення фольгою, конгрев, блінт, лакування і складна вирубка додадуть виробу особливого шарму.

Деякі бренди створили свій корпоративний стиль на основі триколірного макета: завдяки єдності стилю, косметика продається чудово. Тим не менш, провідні компанії багато уваги приділяють оформленню та декору товару.

Як створити упаковку для парфумерно-косметичної продукції?

Щоб розробити унікальну упаковку для товару, слід діяти за певним планом:

1. Створення оригінального макета.

2. Розробка креслення.

3. Виготовлення кольоропроби.

4. Створення еталонів.

5. Виготовлення проммакетов тари для випробування на виробництві.

Оздоблювальні роботи можуть включати наступні процеси: тиснення фольгою, лакування офсетним лаком, УФ-полімеризація, блістерний лак. Особливою популярністю при створенні парфумерних коробочок користуються матові лаки, імітація «апельсинової кірки», «піску».

Парфумерія асоціюється з розкішшю. Без туалетної води або дорогих парфумів людина цілком здатна прожити, але розкішний запах дозволяє підкреслити особливий статус.

Багато замовників прикрашають упаковку золотим тисненням, намагаючись надати їй презентабельності.

Навіть лаконічна коробка може «заграти» під блінтовим тисненням.

Упаковка традиційно складається з двох частин – вкладиша, який утримує флакон в стійкому положенні і оберігає від пошкоджень, і зовнішньої коробки.

Головне призначення упаковки – захист від зовнішніх впливів, впливу атмосфери, механічних пошкоджень.

Унікальні коробки та ексклюзивні упаковки зроблять вашу продукцію впізнаваною!

Автор новини: Попова Татьяна