Як робити квартальні календарі?

Квартальні календарі: процес виготовлення

Як робити квартальні календарі

Переваги квартальних календарів очевидні: адже цей вид поліграфії є ​​самим затребуваним у замовників.

• Зручність календаря в тому, що перед очима завжди буде відразу три місяці – попередній, поточний і наступний. Завдяки цій багатофункціональності, можна будувати плани на майбутнє і підвести підсумки минулого.

• Ефективність квартальних календарів в тому, що продукція стає кращим рекламним носієм компанії.

Якщо говорити про параметри, що впливають на вартість календарів, то ціноутворення залежить від тиражу, розміру Топера, кількості пружин, рекламних полів, паперу та додаткової обробки.

Щоб дізнатися точну ціну замовлення, слід звернутися до фахівів друкарні LovePrint.

Види квартальних календарів

Настінний календар складається з таких складових:

• Постер, топ або шапка.

• Календарний сегмент.

• Поля для реклами.

• Пружина пластикова або металева.

• Курсор.

Виходячи із загальної компоновки, виділяють кілька видів квартальних календарів. Приміром, замовник можна вибрати виріб без рекламного поля, з одним або трьома рекламними полями. Кількість пружин – одна або три. Зазвичай квартальні календарі створюють в чотирьох блоках. Формати – міні (297 мм), міді (335 мм), максі (370 мм) і три в одному (335 мм).

Для створення і друку квартальних календарів використовують крейдований або офсетний папір. Можна варіювати кількість квітів – один або чотири, вибирати дизайн сітки календаря. Додаткові функції – вирубка, годинник на постері, пікколо для підвісу, тиснення фольгою, конгрев, ламінація.

Квартальні блоки мають смугу з пластику, яка переміщається по поверхні. Наводячи смужку на поточний тиждень, ви виділяєте певний період червоним рамковим курсором. Більшість квартальних календарів замовляють у вигляді настінної конструкції, але іноді компанії бажають, щоб поліграфічний виріб красувалося на робочому столі.

Реклама або подарунок?

Можна розмістити рекламу на фірмовому квартальному календарі збоку, внизу, вгорі або по периметру. Іноді замовники обмежуються розміщенням логотипу або фірмового знака. Прихована реклама дозволяє впливати на цільову аудиторію ненав’язливо, підвищує впізнаваність бренду.

Квартальний календар може стати несподіваним сюрпризом для близьких друзів. На іменному подарунок можна розмістити цікаві та кумедні знімки, добрі побажання, міні-колажі.

Замовляючи продукцію, можна використовувати базові шаблони, або виготовити індивідуальний макет. Таким чином, можна отримати ексклюзивний виріб, яке запам’ятається клієнтам і партнерам.

Автор новини: Попова Татьяна