Як правильно оформити етикетку

Грамотний підхід – великий дохід!

Як правильно оформити етикетку

Етикетка – це своєрідна маркування товару, що дає споживачеві інформацію.

Причому, часто на товарній етикетці можна знайти й інформацію про виробника, і склад продукту, і дату виготовлення.

Щоб потенційний покупець звернув увагу на конкретний товар або продукт, слід надати достатню кількість даних.

Компанія LovePrint пропонує створення дизайну етикетки і якісний друк необхідного тиражу виробів.

Правильне оформлення – 50% успіху

Щоб етикетка «працювала» на компанію, використовують всі засоби, починаючи від вибору шрифту і колірної гами і до складання ємного рекламного тексту.

Які основні складові етикетки?

1. Колірна насиченість і ілюстративність

  

У порівнянні з чорно-білими аналогами, повнокольорові етикетки на самоклеющейся папері залучають вдвічі більше уваги. Чим вище дозвіл картинки, тим більше бажання прочитати текст, дізнатися про якості товару. Щоб збільшити зацікавленість у продукті, можна використовувати такий прийом як персоналізація.

Фото відомих людей і зірок відразу зацікавить цільову аудиторію. Створити яскравий образ можна за допомогою зображень з конкретної галузі. Наприклад, продаючи деталі авто, можна привернути увагу яскравими фото різних моделей машин.

2. Вибір шрифту

Використання шрифтів у дизайнерських продуктах ґрунтується на простому правилі – букви повинні бути читабельними! Підкреслити гідність товару можна за допомогою великого кегля і жирного накреслення.

Тонкий шрифт доречний на побутовій техніці – телевізорах, комп’ютерах. Якщо шрифт містить витіюваті букви або відноситься до готичного стилю, то цей предмет напевно має історичну або культурну цінність.

Звичне поєднання «чорним по білому» у шкалі сприйняття займає не перше місце. Найкращий вибір – це червоні або зелені написи на білому тлі. А ось світле на темному, навпаки, стомлює погляд і мимоволі відштовхує споживача.

3. Золоте правило складання тексту

Якщо за пару секунд до покупця доходить зміст головної ідеї, значить, етикетка складена за всіма правилами. Зацікавлений споживач стане вдумливо читати тільки той текст, який заінтригував його відразу.

Текст пропозицію краще розбити на короткі заклики без використання складних слів і маловідомих понять. Початок і кінець тексту – головні частини, тому головні блоки інформації завжди розташовуються тут.

Автор новини: Попова Татьяна