Просування бренду
Щоб ваш бренд став популярним, потрібно цілий комплекс дій. Інакше ваші товари загубляться в натовпі конкуруючих фірм. Неповторний лейбл, барвисті візитки, рекламні плакати – це тільки деякі інструменти реклами.
Друкарня Love Print допоможе розкрутити бренд за допомогою поліграфічної продукції.
Інформацію, пов’язану з продуктами або послугами, подають в цікавому вигляді. Таким чином, продукція стане цікава для цільової аудиторії.
Захоплення ніші на ринку можна зробити за допомогою наступного комплексу:
– назва;
– дизайн, починаючи від логотипу до одягу;
– корпоративна етика;
– реклама;
– тактильні складові (упаковка, матеріали);
– візуальні нюанси.
Впізнаваність компанії формується за допомогою виразного впізнаваного логотипу і лаконічного назви. Важливе значення відіграють такі складові як візитки, плакати, календарі, бирки, ярлики. Визначившись з колірною гамою, ви повинні дотримуватися певної тенденції для маркування всіх товарів.
Інакше покупець просто загубиться в різноманітті і строкатості. Компанії зі світовою відомістю строго стежать за тим, щоб торгова марка неухильно відповідала оригінальному шаблоном.
Розробляючи логотип і шрифти, зверніть увагу на такі характеристики:
– стриманість кольорів;
– унікальність і ефектність;
– асоціативність;
– створення позитивного іміджу.
Правила та догми розвитку
Щоб підвищити впізнаваність компанії, можна використовувати відомі і інноваційні методики. Наприклад, модельєри можуть епатувати публіку новою колекцією. Про концепцію фірми розкажуть рекламні щити, розташовані в людних місцях.
Реклама на ТБ і радіо дасть свої плоди, а ось без інтернет-просування взагалі не обійтися.
Обов’язкове спілкування з потенційними і діючими клієнтами в соцмережах, багато цікавої інформації та новин – такий секрет успіху.
Щоб інформація про торгову марку розійшлася «сарафанне радіо», наймають спеціальних людей, які розповідають про продукцію. На ділових зустрічах і семінарах можна познайомитися з потрібними людьми, які зіграють певну роль в розвитку компанії.
Тут же можна зрозуміти, які слабкі сторони фірми, дізнатися конкурентів в «обличчя». Ніхто не відміняв класику маркетингу – буклети, розсилки, подарунки, сувеніри, які допоможуть дізнаватися бренд.
Будьте обережні, щоб не перейти межу, і не виглядати нав’язливими.
Автор новини: Попова Тетяна