Квартальна реклама: календарі в офіс!
Сучасні речі є простими і багатофункціональними.
Здавалося б, що складного у виготовленні календаря?
Однак квартальні види календарів полегшують роботу різних компаній, дають можливість спланувати діяльність фірми.
Щоб календар був зручним в експлуатації, він повинен відповідати певним вимогам.
Робота над дизайном: рекламна «таємниця»
Грамотно створений квартальний календар стане частиною рекламної політики підприємства.
Фахівці друкарні LovePrint розроблять дизайн календаря, розмістивши контактну інформацію для клієнта. Електронна адреса, контактні телефони повинні бути розміщені в певному місці.
Поняття «корпоративної етики» пов’язане з виробництвом візиток, брошур, блокнотів та календарів з логотипом компанії.
Створення квартальних календарів на новому обладнанні дозволяє виготовити достатню кількість примірників за доступною ціною.
Конструкція квартального настінного календаря
Основними елементами календаря є:
1. Сполучна пружина з металу.
2. Постер з індивідуальним дизайном – шапка, топ.
3. Рекламні або інформаційні поля.
4. Блок з календарною сіткою.
5. Рухомий курсор для зазначення дати.
Типи квартальних календарів
За допомогою індивідуального дизайну постера і застосування різних конструкцій, розмірів, кольорів можна зробити особливим квартальний календар.
• Три пружини – найпопулярніше рішення.
• Компактний і бюджетний варіант – однопружінний.
• Більше можливостей для дизайну відкривають бічні поля.
• Три бічних поля дозволяють розмістити всю необхідну інформацію.
• Одне рекламне поле – місце для розташування тексту, назви компанії, контактних даних.
• Відсутність рекламних полів є самим лаконічним варіантом – тільки сітка календаря і постер.
Виходячи з різновиду паперу, блоки календарів можуть бути офсетними або крейдованими, а друк календарів може здійснюватися одним, двома кольорами або виконуватися в кольоровому режимі.
Для друку квартальних рекламних календарів використовують традиційні, металізовані фарби. Ширина стандартних блоків квартальних календарів може становити 297, 335, 370 міліметрів.
Щоб надати індивідуальний дизайн виробу, використовують поліграфічні технології – ефект стерео-варіо, фольгування, вирубка, тиснення, конгрев. На постери можуть встановлюватися годину або пікколо з металу.
Рекламні поля і постери будуть виглядати набагато привабливіше, якщо виготовити їх з дизайнерського картону, фактурного паперу і виконати ламінування.
Автор новини: Попова Татьяна