Про що говорить споживча упаковка, або «Мова товару»
Універсальним засобом, який захищає продукт від пошкоджень і впливів навколишнього середовища, а також інформує покупця про товар, є упаковка.
В залежності від характеристик товарів, підбирається певний вид упаковки.
Виходячи з призначення, існує чотири види споживчої упаковки: консервує, транспортна, виробнича і споживча.
Невід’ємна частина товару, яка входить в загальну вартість – це споживча упаковка.
Замовити якісну упаковку для продукції за прийнятними цінами можна в компанії LovePrint .
Які види споживчої тари?
• Посудина, пляшка, флакон – ємності з циліндровим корпусом і меншим діаметром горловини. Для закупорювання пляшок служать ковпачки або пробки. Флакони найчастіше застосовують в парфюмерно-косметичної галузі.
• Стакан – одноразова тара. Великі стакани місткістю до 500мл чотирикутної форми називають контейнерами.
• Скляна банка використовується для харчової продукції і закривається кришкою. Місткість банок може варіюватися.
• Пакет або кульок – разова тара, яка має форму рукава, і відкриту горловину. Обсяг пакета максимально може досягати 20дм3. p>
• Коробка – одноразова тара з плоским дном. Може мати слитную або знімну кришку або закриватися за допомогою клапанів.
• Корзинка – плетені упаковка, яка застосовується для фруктів, овочів, зелені.
• Тюбик або туба – разова тара. Вміст видавлюють через горловину, а тара закрита ковпачком.
• Лоток – тара прямокутної форми з бортиками по периметру. Упакувати лотом можна за допомогою плівок: найчастіше використовують для харчової продукції.
• Ампула – тара, герметично запаяна після наповнення. Ампули незамінні в медичній галузі.
Захист і реклама товару
Просування товару – це цілий комплекс методів для передачі покупцеві потрібної інформації.
Реклама товару нерозривно пов’язана з упаковкою і складається з декількох етапів
• Важлива роль у збуті продукції належить рекламі, так як вона привертає покупців.
• Упаковку можна назвати «мовчазним продавцем». Гарна упаковка привертає увагу цільової аудиторії, несе достовірну інформацію про товар.
• Після того, як покупка здійснена, споживча упаковка повинна виправдати очікувані ергономічність і пристосованість.
Таким чином, створюючи споживчу упаковку, варто зробити її яскравою, герметичною, міцною і зручною у використанні. Співвідношення ваги продукту і упаковки має бути максимально продуманим.
Гарна упаковка містить інструкцію по застосуванню товару, термін придатності. Крім того, якісну тару можна використовувати знову або мати можливість легко утилізувати.
Автор новини: Попова Татьяна