Що таке споживча упаковка

Про що говорить споживча упаковка, або «Мова товару»

Що таке споживча упаковка

Універсальним засобом, який захищає продукт від пошкоджень і впливів навколишнього середовища, а також інформує покупця про товар, є упаковка.

В залежності від характеристик товарів, підбирається певний вид упаковки.

Виходячи з призначення, існує чотири види споживчої упаковки: консервує, транспортна, виробнича і споживча.

Невід’ємна частина товару, яка входить в загальну вартість – це споживча упаковка.

Замовити якісну упаковку для продукції за прийнятними цінами можна в компанії LovePrint .

Які види споживчої тари?

Посудина, пляшка, флакон – ємності з циліндровим корпусом і меншим діаметром горловини. Для закупорювання пляшок служать ковпачки або пробки. Флакони найчастіше застосовують в парфюмерно-косметичної галузі.

Стакан – одноразова тара. Великі стакани місткістю до 500мл чотирикутної форми називають контейнерами.

Скляна банка використовується для харчової продукції і закривається кришкою. Місткість банок може варіюватися.

Пакет або кульок – разова тара, яка має форму рукава, і відкриту горловину. Обсяг пакета максимально може досягати 20дм3.

Коробка – одноразова тара з плоским дном. Може мати слитную або знімну кришку або закриватися за допомогою клапанів.

Корзинка – плетені упаковка, яка застосовується для фруктів, овочів, зелені.

Тюбик або туба – разова тара. Вміст видавлюють через горловину, а тара закрита ковпачком.

Лоток – тара прямокутної форми з бортиками по периметру. Упакувати лотом можна за допомогою плівок: найчастіше використовують для харчової продукції.

Ампула – тара, герметично запаяна після наповнення. Ампули незамінні в медичній галузі.

Захист і реклама товару

Просування товару – це цілий комплекс методів для передачі покупцеві потрібної інформації.

Реклама товару нерозривно пов’язана з упаковкою і складається з декількох етапів

• Важлива роль у збуті продукції належить рекламі, так як вона привертає покупців.

• Упаковку можна назвати «мовчазним продавцем». Гарна упаковка привертає увагу цільової аудиторії, несе достовірну інформацію про товар.

• Після того, як покупка здійснена, споживча упаковка повинна виправдати очікувані ергономічність і пристосованість.

Таким чином, створюючи споживчу упаковку, варто зробити її яскравою, герметичною, міцною і зручною у використанні. Співвідношення ваги продукту і упаковки має бути максимально продуманим.

Гарна упаковка містить інструкцію по застосуванню товару, термін придатності. Крім того, якісну тару можна використовувати знову або мати можливість легко утилізувати.

Автор новини: Попова Татьяна