Види настільних календарів

Настільна «напоминалка»: календар на всі випадки життя!

Види настільних календарів

Настільний календар стане практичним і універсальним пристосуванням.

І реклама, і імідж – два в одному.

На офісному столі завжди маса поліграфічних виробів – папок, конвертів, візиток і календарів.

Визначившись з колірною гамою календаря, можна створити справжній брендовий продукт.

Професіонали компанії LovePrint підкажуть оптимальний спосіб друку і розроблять індивідуальний дизайн настільного календаря.

Види настільних календарів

Серед сучасних настільних календарних виробів можна виділити два види – неперекідние і перекидні.

1. Неперекідние календарі засновані на каркасі з перетином у вигляді трикутника, мають основу – підкладку, на якій розміщена інформація. Такий варіант простий у виготовленні і економічний. На відміну від перекидних календарів, для створення неперекідного вироби не будуть потрібні додаткові аркуші і кріплення. Настільні будиночки мають на дні вирубної замок або з’єднання для скріпки: таким чином, можна забезпечити стійкість.

2. Перекидні календарі мають основу у вигляді піраміди, до якої кріпляться листи за допомогою пружини. Кращі матеріали для перекидного календаря – крейдований папір або картон. Зазвичай формат перекидного календаря не перевищує А5, хоча бувають і нестандартні варіанти. Зазвичай настільний перекидний сувенір складається з дванадцяти або шести аркушів з обкладинкою. Перекидні вироби можуть містити додаткові аркуші для записів.

А ви не знали? Перший календар з’явився ще в першому столітті до нашої ери. Римлянин астроном Созиген запропонував геніальну ідею, яку Юлій Цезар прийняв із задоволенням! Не дарма, календар називаю юліанським у всьому світі.

Який настільний календар замовити?

Календар настільний будиночок – це цілісний картонний лист – пірамідка, але без перекидних аркушів. Якщо є функція перекидання листів, тоді це вже пірамідка зі спіраллю, яка тримає листи календаря. Коли на робочому столі і так мало місця, хочеться, щоб все було мініатюрним і компактним. Зверніть увагу на міні-будиночок з маленькими сторінками.

Використання настільних календарів відразу помітять партнери та клієнти. Крім того, незалежно від ситуації, у вас завжди під рукою буде «шпаргалка» у вигляді календарика. Зворотний бік календаря, розгорнута до клієнтів, може містити логотип і слоган компанії: таку рекламу просто неможливо не помітити!

Якщо планується подарувати брендові календарі учасникам конференції, подбайте про те, щоб на сторінці кожного місяця розміщувалося сезонне пропозицію. Щоб надати календарем привабливість, можна зробити лаковану або ламіновану обкладинку.

Кольоровий пружина прошивки календаря виглядає дуже симпатично. Можна замовити кольоровий або чорно-білий настільний календар. Незалежно від тиражности, ми гарантуємо оперативність виконання і високу якість друку.

Автор новини: Попова Татьяна