Три секунди – і клієнт ваш!
Плакат – рекламоносій, який за статистикою замовляє кожен третій замовник в друкарні.
Порівнюючи великі формати рекламних плакатів, стають очевидні переваги такого рекламоносія.
Гарний яскравий великий плакат приверне увагу аудиторії: замовити якісний друк і виготовлення можна в LovePrint.
З історії появи плакатів
День народження плаката – 1482.
Заповзятливий торговець книгами вирішив таким чином залучити покупців до нового видання.
Так плакат став ранньої рекламою евклідовой «Геометрії».
Ще більш ранніми спробами привернути увагу є гравюри на дереві і настінний розпис.
Яким повинен бути рекламний плакат?
Графік з Франції Жюль Шере ще в 1866 році сформулював вимоги до виготовлення плаката. Які вони?
• Стислість.
• Інформативність.
• Ефектне зображення.
• Залучення уваги.
Розквіт плакатного мистецтва припадає на 19 століття. Тоді кожен плакат ставав справжнім витвором мистецтва: і не дивно, адже над їх створенням працювали знамениті художники. Створенням плакатів займалися Билибин, Врубель, Лансре та інші.
Великий або маленький?
Розмір плаката має величезне значення . Подумайте самі, хто розгледить інформацію, якщо вона зображена на форматі А4? Розміри рекламних плакатів мінімум починаються з формату А3.
Більшість плакатів, які можна зустріти на вулицях міста – це вироби розмірів А2 або А1. Постери розміщують на великій рекламної площі або стіні будинку, а розміри їх можуть варіюватися. Стандартний розмір постера – 3х6 метрів.
Хитрощі проектування: кращий плакат!
Складові елементи рекламного плаката:
1. Ай-стопер . Говорячи простіше, це «гачок», зачіпка в свідомості споживача. Здивувати, зацікавити, вразити, шокувати – тільки так можна забезпечити запам’ятовуваність плаката.
2. Тема плаката повинен бути, щоб підкреслити важливість реклами . Назва акції, інформація про розпродаж, афіша події – це лише деякі варіанти заголовків. Читабельний заголовок, написаний чітким шрифтом, краще виділити контрастним кольором відносно фону.
3. Стислість – сестра таланту . Скористайтеся цим правилом при створенні рекламного плаката. Великий шрифт, легка читаність, відсутність конкуренції з заголовком. У кутку можна розмістити логотип або товарний знак.
4. Контактна інформація . Якщо її немає на плакаті, то заради чого всі старання? Зазвичай її розміщують в кінці оповідання, тобто – внизу плаката.
5. Гра кольорів . Соковиті і насичені відтінки повинні кидатися в очі. Добре використовувати жовтий колір, так як він прекрасно запам’ятовується користувачами.
Автор новини: Попова Татьяна