Розміри плакатів для друку

Три секунди – і клієнт ваш!

Розміри плакатів для друку

Плакат – рекламоносій, який за статистикою замовляє кожен третій замовник в друкарні.

Порівнюючи великі формати рекламних плакатів, стають очевидні переваги такого рекламоносія.

Гарний яскравий великий плакат приверне увагу аудиторії: замовити якісний друк і виготовлення можна в LovePrint.

З історії появи плакатів

День народження плаката – 1482.

Заповзятливий торговець книгами вирішив таким чином залучити покупців до нового видання.

Так плакат став ранньої рекламою евклідовой «Геометрії».

Ще більш ранніми спробами привернути увагу є гравюри на дереві і настінний розпис.

Яким повинен бути рекламний плакат?

Графік з Франції Жюль Шере ще в 1866 році сформулював вимоги до виготовлення плаката. Які вони?

• Стислість.

• Інформативність.

• Ефектне зображення.

• Залучення уваги.

Розквіт плакатного мистецтва припадає на 19 століття. Тоді кожен плакат ставав справжнім витвором мистецтва: і не дивно, адже над їх створенням працювали знамениті художники. Створенням плакатів займалися Билибин, Врубель, Лансре та інші.

Великий або маленький?

Розмір плаката має величезне значення . Подумайте самі, хто розгледить інформацію, якщо вона зображена на форматі А4? Розміри рекламних плакатів мінімум починаються з формату А3.

Більшість плакатів, які можна зустріти на вулицях міста – це вироби розмірів А2 або А1. Постери розміщують на великій рекламної площі або стіні будинку, а розміри їх можуть варіюватися. Стандартний розмір постера – 3х6 метрів.

Хитрощі проектування: кращий плакат!

Складові елементи рекламного плаката:

1. Ай-стопер . Говорячи простіше, це «гачок», зачіпка в свідомості споживача. Здивувати, зацікавити, вразити, шокувати – тільки так можна забезпечити запам’ятовуваність плаката.

2. Тема плаката повинен бути, щоб підкреслити важливість реклами . Назва акції, інформація про розпродаж, афіша події – це лише деякі варіанти заголовків. Читабельний заголовок, написаний чітким шрифтом, краще виділити контрастним кольором відносно фону.

3. Стислість – сестра таланту . Скористайтеся цим правилом при створенні рекламного плаката. Великий шрифт, легка читаність, відсутність конкуренції з заголовком. У кутку можна розмістити логотип або товарний знак.

4. Контактна інформація . Якщо її немає на плакаті, то заради чого всі старання? Зазвичай її розміщують в кінці оповідання, тобто – внизу плаката.

5. Гра кольорів . Соковиті і насичені відтінки повинні кидатися в очі. Добре використовувати жовтий колір, так як він прекрасно запам’ятовується користувачами.

Автор новини: Попова Татьяна