Робота з етикетками: друкована та післядрукарська обробка
Етикетки можна знайти і на продуктах, і на побутової хімії, і на електротехнічному обладнанні.
Залежно від матеріалу та тиражу, визначається метод друку етикеток.
Способи друку цінників і етикеток в поліграфії
• Флексодрук застосовують для створення рекламного матеріалу. За допомогою флексографии фарба переноситься на матеріал-носій з шаблону. Оскільки шаблон виготовляється на замовлення, то флексопечать вигідна тільки при тиражі від п’ятдесяти тисяч штук і більше. Головні переваги флексопечеті – висока якість і величезний вибір матеріалів.
• Термотрансферная друк здійснюється за допомогою спеціального принтера. Фарбувальна стрічка передає інформацію на текстиль або етикетку. Для термотрансферного друку етикеток використовують картон, папір, тканину. Якщо тираж етикеток складає тисячу штук, то термотрансфер – кращий вибір.
• Офсетний друк – популярний спосіб в поліграфії. Перш за все, за допомогою офсету друкують на папері або картоні.
• Прямий термодрук нагоді для створення етикеток, які наклеюють на продукти з терміном зберігання не більше трьох місяців. Термопринтер змінює структуру і колір матеріалів.
• Гаряче тиснення виконують на тканині, папері, плівці, шкірі. Під час тиснення використовують кліше, завдаючи зображення під тиском. Найчастіше тиснення використовують для декору, а не для друку етикеток.
Як надрукувати етикетки самостійно?
• Друк за допомогою принтера на листовий етикетці – найдоступніший спосіб. Етикетки на аркуші А4 можна роздрукувати за необхідності прямо в офісі. Кількість етикеток на одному аркуші може досягати шістдесяти п’яти штук. Основний недолік саморобних етикеток – недовговічність і ручний спосіб нанесення.
• Етикет – пістолет з кількістю рядків від однієї до трьох нагоді для друку цінників. Такий інструмент необхідний для маркування продукції етикетками невеликого розміру. Зазвичай вбудованими символами є цифри, дата, вага, код.
• Стрічковий принтер – один із способів створення етикеток – самоклейок. Принтер може заправлятися стрічками з шириною від 6 до 19 міліметрів. Стрічковий принтер використовують для створення цінників, маркування обладнання, проводів, кабелів, папок.
Послепечатная обробка
Щоб продукція вигідно вирізнялася на тлі аналогів фірм-конкурентів, слід зробити товар продавався. Грамотно розроблена етикетка – гарантований успіх.
У компанії LovePrint запропонують самі креативні варіанти друку та обробки етикеток.
Поліпшенню дизайну сприяє ламінування: блиск, зносостійкість, захист від бруду – це лише деякі переваги. Надати характерний глянець етикетці можна, використовуючи лакування.
Гаряче тиснення фольгою за допомогою срібла або золота підійде, якщо потрібно створити яскраве зображення. За допомогою холодного тиснення можна зробити етикетку більш ефектною і привабливою.
Автор новини: Попова Татьяна