Світова практика просування: пакети з паперу

Пакети з паперу з логотипом

Пакети з паперу

Пакети з паперу з логотипом – перспективний спосіб реклами компанії.

Паперові сумки є корисною в господарстві річчю, яку користувачі не поспішають викидати, подібно флаєрам – раздатки.

Щоб реклама на пакеті працювала, слід враховувати важливі деталі:

Стиль паперової сумки повинен бути таким, щоб у людини з’явилося бажання здатися з цим аксесуаром.

Місткість і зручність – основні переваги будь сумки, в тому числі, і паперового пакета.

Якість паперу гарантує довговічність пакета та реклами на ньому.

Логотип на поверхні паперової сумки повинен бути яскравим і нестандартним.

Приклади паперової реклами

«Макдональдс» – відома в усьому світі мережа швидкого харчування. Напевно ви звернули увагу на те, що будь-яке замовлення в ресторані людина отримує в паперовому «обрамленні» компанії – будь то пакет на винос, серветка, саше.

Дивлячись на людину, що поїдає фаст-фуд, в інших перехожих мимоволі прокидається апетит. Візуальний образ з гамбургерів і десертів Макфлурі міцно сидить в мозку до тих пір, поки людина не потрапить в ресторан. Таким чином, люди мимоволі стають завсідниками ресторану.

Навіть, якщо діяльність компанії не пов’язана з їжею, завжди є привід нагадати про себе. Компанія «Газпром» не забуває вітати своїх співробітників і клієнтів з новорічними святами. Як ви думаєте, в яких пакетах вони отримують сюрпризи? Зрозуміло, в паперових пакетах з логотипом «Газпрому»!

Чому світові торговельні марки вибрали саме папір в якості реклами?

1. Використання паперової упаковки підкреслює турботу виробників про стан довкілля.

2. Якість і оформлення упаковки обійдеться набагато дешевше, ніж оплата реклами на ТБ, радіо, у друкованих виданнях.

3. Пакети певних брендів мають свою неповторність: часто за формою і кольором пакета можна дізнатися торгову марку.

Дійсно, упаковка з паперу є екологічною і не доставляє проблем з утилізацією. Завдяки пластичності матеріалу, можна створювати конструкції незвичайні і дивовижні. Перфорація пакету пристосовує його для продуктових потреб, а використання ламінування і тиснення перетворює картонну упаковку в стильний аксесуар.

У компанії LovePrint вам запропонують неординарний дизайн пакетів або розроблять фірмову упаковку з логотипом.

Автор новини: Попова Татьяна