Виготовлення рекламних плакатів

Примітно, сміливо, яскраво: реклама або плакат?

Виготовлення рекламних плакатів

Виявляється дві ці складові легко об’єднати в одному популярному виробі.

Рекламний плакат – дивно простий спосіб залучення уваги.

Головною метою створення плакатів є спонукання до дії.

Варто відзначити, що плакати використовують в різних цілях :

• Навчальних.

• Агітаційних.

• Політичних.

• Рекламних.

Чому одні плакати привертають увагу і «чіпляють» погляд, а інші бовтаються на вітрі, нагадуючи обривки старих оголошень, написаних вручну?

Оскільки призначенням рекламного плаката є інформування цільової аудиторії на вулиці, то відразу необхідно подбати про міцність продукту і стійкості фарб.

Особливості виготовлення рекламного плаката

Найчастіше для створення плакатів використовують плівку або папір великих форматів. Можна замовити кольорову або чорно-білий друк: LovePrint завжди уважно ставиться до побажань замовників.

Зазвичай плакати друкують односторонніми, але іноді може знадобитися двосторонній варіант. Приміром, щоб декорувати вітрину або вікно торгового центру.

Щоб вибрати метод друку, слід спиратися на кількість рекламних плакатів. Наприклад, цифровий друк доречна у разі невеликого формату виробів (А3) і при малих тиражах.

В якості друкованих матеріалів використовують дизайнерський папір, самоклейку або плівку. Офсетний метод друку підійде при виготовленні великорозмірних плакатів (А1), а тираж виробів значний.

Переваги друку рекламних плакатів

Можливість оперативного отримання матеріалів . Завдяки високій швидкості виготовлення і друку рекламних плакатів, можна легко реагувати на потреби бізнесу. Наприклад, старі рекламні акції можна легко замінити новими.

Відсутність обмежень в дизайні . Ідеї замовника з’являться на аркуші потрібного формату в яскравому і якісному вигляді.

Високоефективна реклама – за низькою ціною . Щоб замовити друк на найдорожчою і якісному папері, вам не доведеться істотно витратитися.

Замовляючи рекламні матеріали, можна в деталях обговорити специфікацію продукту. Щільність і тип паперу, кілька варіантів друку, формат вироби – всі ці критерії можна обговорити з менеджером поліграфічної компанії.

Іміджева поліграфія вимагає застосування дизайнерського матеріалу, а для стандартних плакатів буде достатньо офсетного або крейдованого паперу.

Автор новини: Попова Татьяна