Як зробити етикетку

Імідж фірми починається з етикетки

Як зробити етикетку

Порівнюючи товари різних брендів, можна помітити, що етикетки можуть бути простими, текстовими або представляти собою цілу графічну композицію.

Компанія, що займається власним виробництвом товарів або продуктів, не обходиться без створення етикеток.

Замовити етикетки можна в поліграфічної компанії LovePrint.

Завдяки досвіду і креативу, ми завжди з лишком виправдовуємо очікування замовників.

Альтернативою співпраці з професіоналами є самостійне виготовлення етикетки в офісних або домашніх умовах.

Етапи самостійного виготовлення етикеток

1. Ескіз – початковий етап створення наклейки.

• На чистому аркуші можна розмітити розташування малюнка або фото – підкладки, текстової інформації.

• Розбивка на зони допоможе зрозуміти, де буде знаходитися заголовок, де роз’яснювальна інформація.

• Можна обмежити зони за допомогою рамок або не використовувати їх взагалі.

2. Друк етикетки

• Друк товарної наклейки може проводитися за допомогою друкарських послуг або самостійно.

• Знадобиться термотрансформерний принтер, на якому зображення виникає при нагріванні елементів друкуючої голівки.

• Також доведеться придбати самоклеющуюся термобумагу, яка продається в рулонах.

• Підключивши принтер до комп’ютера, відкрийте створений макет за допомогою спеціальної програми.

• Вставте самоклейну папір у принтер і надрукуйте зображення.

• Етикетка повинна розташовуватися на аркуші паперу в дзеркальному зображенні.

• Готовий шаблон вирізають і приклеюють.

Те, чого ви не знали про етикетці

Якщо виробничі обсяги підприємства значні, а часу на самостійну творчість по виготовленню етикеток просто не вистачає, довірте роботу професіоналам. Оптовий замовлення етикеток завжди вигідний для замовників. Лінгвісти, художники і дизайнери, що працюють в поліграфічної компанії, розробляють кінцевий продукт – товарну етикетку.

Етикетка повинна містити інформацію про товар російською або українською мовами, характеризувати властивості та особливості. Крім того, вказуються умови зберігання та термін придатності. Не забудьте вказати виробника!

Якщо пошукати роз’яснення слова «етикетка» в словниках, то можна знайти таке визначення: ярлик з фабричної маркою або торговим клеймом. Оскільки етикетка стала невід’ємною складовою упаковки, то повинна нести інформаційно-рекламну функцію.

Автор новини: Попова Татьяна