Як правильно зробити візитку?

З візитки починається успіх!

Як правильно зробити візитку

Візитка – невід’ємна частина бізнесу.

Хоч би яким ні рід діяльності – консультування, розробка сайтів, продаж товарів – компанію має бути поданий за допомогою візитної картки.

За допомогою візитки можна донести інформацію до потенційних клієнтів, партнерів. Грамотно складена візитка стократ ефективніше білборда в центрі міста.

Які ознаки правильної візитної картки?

1. Лаконічний текст. Досить вказати назву компанії, адресу, контактний номер телефону. В особистих візитках розміщують ім’я і прізвище, посаду.

2. Не слід допускати інформаційної перевантаженості, інакше нікому не захочеться вдивлятися в текстовий сумбур на клаптику паперу 5х9.

3. Фон, графіка. Намагайтеся уникати надлишку графіки, логотипів, візерунків. Віддайте перевагу світлим спокійних тонів. Мінімалізм завжди в тренді!

4. Розміщення елементів в візитці. До того, як замовити певний тираж візиток, оціните майбутній макет в тестовому варіанті.

Щоб перевірити практичність візитки, візьміть її в ліву руку, як ніби збираєтеся набрати номер. Якщо цифри закриті, то функціональність візитної картки мінімальна.

5. Два шрифту на одній візитці – допустимий максимум! Інакше виріб буде виглядати не солідно, і буде нагадувати дитячий малюнок.

6. Те ж правило стосується і колірної гами. Досить двох-трьох відтінків, щоб скласти ідеальну кольорову гаму візитки.

Найпопулярніші сайти в світі – гугл, вконтакте, фейсбук використовують кольори лаконічно. Зрозуміло, краще використовувати ваші фірмові кольори в візитці для створення єдиного корпоративного бренду.

Це важливо! Дані розміщуються на одній візуальної лінією. Так забезпечується найкраща читабельність візитки.

Матеріали і способи виготовлення

Матеріал для створення візитної картки слід вибирати, виходячи зі сфери діяльності компанії. Наприклад, для продажу незвичайних речей підійде креативна візитка.

Папір, дерево, пластик використовують для реклами компаній. Такі екзотичні матеріали як гума, метал, шкіра допоможуть виділити візитку на тлі конкуруючих компаній.

Після того, як замовник визначився з матеріалом, підбирають відповідний спосіб друку – офсет, шовкотрафарет, тиснення, висікання.

Детальніше про способи виготовлення візитних карток можна дізнатися у фахівців компанії LovePrint.

Якщо ви цінуєте авторитет компанії і дивіться в майбутнє, не намагайтеся економити на візитках!

Роздрук карток на кольоровому принтері і вирізання ножицями – це неповага до партнерів і замовників.

Не зберігайте візитки в задній кишені брюк або внутрішніх кишенях куртки і піджака. «Несвіжа» візитка – погана реклама. За допомогою візитниці можна довго зберігати вироби акуратними і блискучими.

Цікаво! Якщо логотип компанії – абревіатура, то дані краще розмістити в центрі. Об’єкт краще розташувати зліва, а інформацію про власника – справа.

Автор новини: Попова Татьяна