Увага на плакат!
Які тільки способи не застосовують маркетологи, щоб презентувати свої товари та послуги!
І постери, та репродукції, і плакати стають окрасою приміщень і навіть міських фасадів.
Вітрина з яскравим плакатом або постер в громадському транспорті привертають увагу цільової аудиторії.
Вивчення видів: плакати на будь-який смак
• Для захисту проекту або конференції використовують демонстраційні плакати.
• Інформаційні плакати розповідають про яке-небудь явище, подію, презентації.
• Навчальні плакати незамінні в предметах, де без візуальних матеріалів не обійтися. Анатомія, фізика, хімія, біологія та інші науки сприймаються значно простіше, якщо використовувати тематичні плакати.
• Агітаційні плакати використовуються під час виборних акцій: такий спосіб заявити про себе, презентувати передвиборну програму незамінний для депутатів.
• Рекламні плакати необхідні для розширення клієнтської бази, презентації продукту або послуги.
Який вид друку для плакатів вибрати?
1. При великому тиражі найбільш підходящим варіантом для друку плакатів є офсетний друк. Таким чином, можна заощадити на вартості замовлення: мінімальну ціну на друк плакатів пропонує друкарня LovePrint.
2. Плоттерная сольвентний друк відрізняється хорошою водостійкістю, тому якщо планується розміщувати плакати у відкритому просторі, то варто звернути увагу на цей вид друку.
3. Пігментна друк відрізняється високою якістю. Вартість водної друку плакатів обійдеться дорожче, ніж офсет.
4. Плоттерная ультрафіолетовий друк має хорошу стійкість до води, а ціна тиражу буде не такою високою.
5. Іноді застосовуються лазерна і фотографічна друк із застосуванням розчинів, ціна яких обговорюється індивідуально.
Де розміщують плакати?
Якісний добротний плакат стане чудовою прикрасою інтер’єру, магазинної вітрини. Часто можна побачити яскраві постери або афіші в транспорті або на зупинках. Чим ближче плакат до глядача, тим вище повинна бути якість друку.
Для внутріінтерьерних плакатів потрібно друк не менше 720 dpi, а ось в зовнішньому інтер’єрі можна використовувати постери з якістю друку до 720 dpi.
Якщо тираж друкованого вироби невеликий, а формат не більш А3, то краще використовувати цифровий друк. Навпаки, якщо потрібен великий тираж, а формат плаката А1 або А2, тоді краще вибрати економічний офсет.
Для об’єктів зовнішньої реклами кращим вибором є широкоформатний друк.
Так як у відкритому просторі плакатам доводиться стійко переносити вплив шкідливих факторів, то слід скористатися додатковими способами продовження терміну служби. Для цього можна використовувати поліестеровую тканину, плівку.
Автор новини: Попова Татьяна